Gepubliseer op: 17 Julie 2023
Op Wêreldjeugvaardigheidsdag, wat op 15 Julie gevier word, val die fokus opnuut op die belangrikheid van vaardigheidsontwikkeling vir die jeug. Gedagtig aan dié belangrike onderwerp word die vraag geopper: Wat doen Akademia om sy studente vir die uitdagende, en snelveranderende arbeidsmag voor te berei? Méér nog, wat doen die instelling om die sogenaamde vaardigheidsgaping vir sy studente te oorbrug?
Dr. Mandie Dubery, ʼn maatskaplike werker verbonde aan Akademia se Studentesake-afdeling, meen die tyd is lank reeds verby dat boekekennis alleen ʼn student se suksesvolle toetrede tot die arbeidsmark sal verseker. “Dit is belangrik dat ons studente volrond ontwikkel word en daarom nie net akademiese en vakspesifieke inhoud bemeester nie, maar ook oor die nodige sagte vaardighede beskik om hom-/haarself van die vele kandidate te onderskei wat tot die werksmag toetree,” verduidelik Dubery.
Volgens Dubery speel die ontwikkeling van ʼn student se sagte vaardighede, in samewerking met sy/haar akademiese en tegniese vaardighede, ʼn belangrike rol as dit kom by die suksesvolle oorbrugging van die vaardigheidsgaping. Hierdie gaping is tans nie net in Suid-Afrika ʼn uitdaging vir werkgewers nie, maar verskaf wêreldwyd vir keuringskomitees hoofbrekens. Dié vaardigheidsgaping verwys na die verskil tussen die vaardighede en bevoegdhede wat deur werkgewers vereis word en die vaardighede waaroor werksoekers beskik.
Sagte vaardighede sluit onder meer in:
Dubery verduidelik dat Akademia dit ten doel het om volronde studente die ontwikkel. Hierdie ontwikkeling vind plaas op ʼn akademiese én sosiale vlak. “Dit is vir ons belangrik dat ons studente oor die nodige vaardighede beskik om met selfvertroue, ʼn diepe sensitiwiteit én kennis hul toetrede tot die werksmag te maak,” sê Dubery. Sy voeg by dat die Kuns van Studentwees-program studente help om dié groei te bewerkstellig. “Deur dié unieke program, wat eie aan Akademia is, word elke student die geleentheid gegun om sy/haar potensiaal te bereik, en terselfdertyd te baat by die uitbreiding van hul selfkennis en -insig,” verduidelik sy.
Die gebeure wat buite die klaskamer plaasvind vorm voorts ʼn integrale deel van die opleidings- en opvoedingservaring van ʼn Akademia-student. Dubery vertel dat die instelling daartoe verbind is om studente op te voed wat nie net in verskillende deelaspekte van die werklikheid opgelei is nie, maar wat ook deur ʼn begrip van die geheel (of vir die onderlinge samehang tussen die dele) gekenmerk word. Volgens die klassieke universiteite beskik sodanige studente nie net oor gespesialiseerde kennis nie, maar betree hulle so ook die lewenslange weg van wysheid.
Die buitemuurse studentelewe aan Akademia word dus gerig deur die vormingsideaal wat die instelling vir sy studente nastreef. Die studentelewe aan Akademia ondersteun deugde soos karaktervorming, integriteit, wysheid, vriendskap en die sin vir gemeenskap, wat weer die instelling se verbintenis tot opvoeding en vorming ondersteun en versterk.
Akademia MSW (Maatskappyregistrasienommer: 2005/024616/08) is by die Departement van Hoër Onderwys en Opleiding as privaat hoëronderwysinstelling geregistreer ingevolge die Wet op Hoër Onderwys, 1997 • Registrasienommer: 2011/HE08/005 | © Kopiereg 2024 – Akademia – Alle Regte Voorbehou
Privaatheidbeleid | Vrywaring | HelpDesk tool provider: HelpDesk | Chat provider: LiveChat
Akademia-skenkingsfonds
Eerste Nasionale Bank
Rekeningnommer: 62857561445
Takkode: 210554
Verwysing: Jou selfoonnommer
Voeg die volgende klousule tot jou testament by. (Vervang self die bedrag.)
Ek bemaak ʼn kontantbedrag van R100 000.00 (Eenhonderd Duisend Rand) aan AKADEMIA MSW met registrasienommer: 2005/024616/08 geregistreer by die Departement van Hoër Onderwys en Opleiding as ʼn privaat hoëronderwysinstelling ingevolge die Wet op Hoër Onderwys, 1997 onder registrasienommer: 2011/HE08/005.
Laat jou besonderhede hieronder dan sal ‘n skenkingsfondsbestuurder met jou kontak maak.
083 254 0142
skenking@akademia.ac.za
Ek sien uit daarna om jou persoonlik te ontmoet en jou unieke bydrae en nalatenskap te bespreek.